mijn converse schoennen zijn verschillend...

ze zijn allebij zwart en wit... maar de linkse heeft een witte veter en er zitten `wolkjes met tekst zoals: call me, boyfriend, friends!!! enzovoorts`
de rechtse heeft zwarte veters.. en heeeft `hoekige wolkjes met tekst zoals: punk,rock,sour enz`

zijn dit schoenen voor jongens of meisjes.. en horen ze wel verschillend te zijn?
ik ben nog terug naar de winkel gegaan (halfuur in de autp -_-) en daar zeiden ze dat die schoenen zo horen te zijn.. maar ik heb toch een gevoel dat ik ben opgelicht ofzo...

PS:sorry ik kon geen foto's vinden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Het hoort, maar ik vermoed dat er ergens een ander rondloopt met precies dezelfde maar dan gespiegelde schoenen...

Ja het is mode, dus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je, je er niet goed bij voelt, lekker terug brengen!
Of het nou hoort of niet!
Dat verschillende moet waarschijnlijk het mooie zijn aan deze schoenen, en jij vindt dat blijkbaar niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zag je dat dan niet toen je ze kocht?
Mij klinkt het alsof het meisjes schoenen zijn, door de teksten die erop staan.
Ik denk dat de schoenen zo horen te zijn.
2 verschillende kleuren veters is heel hip, vandaag de dag.
Als jij deze schoenen zo hebt gekocht, dan lijkt het me dat je dat gewoon hebt kunnen zien, dus dan ben je niet opgelicht.
Je kan de schoenen niet meer terugbrengen wanneer je ze hebt gedragen.