Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen met een uitgewijde broek?

Mijn broek is uitgewijd, na 1 dag aan te hebben gehad.. Stom stof, had het kunnen weten. Maar wat kan ik er nu het beste mee aanvangen? Te heet wassen? Of heeft iemand een ander idee..?

Toegevoegd na 3 uur:
Meer info m.b.t. de reactie van 'zondag'; Hij is gewoon overal te wijd, niet op een bepaalde plek, het is gewoon een stom spijkerstofje..
Heb de broek helaas al langer in bezit dus kan hem niet meer ruilen..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.4K
zondag
14 jaar geleden
Waar is hij wijder geworden? De taille? De knieen? Ik weet niet hoe je dit op kunt lossen, maar geef de mensen effe wat meer informatie. Dan kunnen ze je beter adviseren.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heet wassen en in de droger doen (binnenstebuiten)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Bah, dit gebeurd mij ook vaak. Te heet wassen is inderdaad de oplossing die ik altijd gebruik. Het werkt bij mij prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees creatief en maak een mooie vouw in je broek, voor je het weet is het de mode ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In laten nemen bij een naai atelier.

Te heet wassen, betekent ook krimpen in de lengte. Ik weet niet of dat zo'n goede oplossing is.

Mijn advies voor de volgende keer: Neem een maatje kleiner als het kan. Broeken lopen altijd uit, stretch of denim. De broek die het minst uitloopt is de broek waarin verticaal en horizontaal elastan in is geweven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Te heet wassen is geen oplossing, laat je broek wat innemen bij een kledingreparatie atelier en je probleem is opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na 1 dag kun je hem toch nog gewoon ruilen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou hem eventueel door een priester laten "inwijden".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt hem ook nog weggeven aan iemand die een maatje groter is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding