Wat is OG Mesh? (bij schoenen)

Ik ben een schoen van Nike aan het designen en daarbij krijg ik voor de basis de keus tussen leer en 'OG mesh'. Het lijkt mij een soort stof te zijn, maar kan iemand mij uitleggen wat het is, of het een fijne stof is, en hoe de kwaliteit van OG mesh is?

En zou ik dan beter tussen leer of OG mesh kunnen kiezen? (zowel qua kwaliteit als uiterlijk)
Wat vinden jullie mooier?

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 5 minuten:
In de bijgevoegde afbeelding kan je het verschil tussen OG mesh en leer zien!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
19.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OG komt van Originaliteit Gangster. Deze is dus geschikter als je van de straat bent zoals ik!

Het beste antwoord

Mesh is een lichte, 3D-geweven stof die zeer luchtdoorlatend is.
Het is de benaming voor de manier waarop het materiaal geweven is.
Dit is makkelijk te onderhouden, makkelijk te reinigen en ademend. Het heeft dezelfde voordelen als leer.
Leer ziet er wat chiquer uit, terwijl mesh een stoerder uiterlijk heeft. Aan jou de keus wat jij mooier vind. Persoonlijk vind ik voor een jonger persoon mesh passender. OG geeft de structuur aan. Ga eens in de winkel kijken wat je mooier vind, veel sportschoenen zijn uitgevoerd in mesh.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier heb ik wat aan, heel erg bedankt voor je antwoord!