Wat is passende make-up bij een charleston outfit?

ik ga binnenkort naar een feestje waar iedereen in charleston outfit geacht wordt te verschijnen.
welke make-up past daar het best bij?

14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuke vraag +

Het beste antwoord

kijk is op youtube daat staan diversen filmpjes over make-up en charelston
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een geweldige sites !!!
Dat wordt kwasten, rieneke : niet van dat benauwde - Greta Garbo, eat your heart out.....Heel veel plezier, rieneke : wou, dat ik even om een hoekje kon kijken, als je bezig bent ;-)))))
Rieneke1
14 jaar geleden
ja leuk he, ik ga me echt gigantisch uitleven ;))
heb al een mooie jurk met sliertjes, en kousen met naad!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je ook z'n lange sigarethouder
Rieneke1
14 jaar geleden
hoort er wel bij he, al is het dan m'n e-sigaret die erin gaat ;)
waar zou ik zo'n ding (voor wenig) kunnen vinden?
gewoon bij de sigarenboer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe zou z'n ding heten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sigaret houder tekoop bij feetswinkel
http://www.karnevalswierts.com/product.aspx?searchkey=sigaret
Rieneke1
14 jaar geleden
de feestwinkel, goed idee! :)

Andere antwoorden (1)

Rode lippen (niet te volumineus buiten de eigen lipranden aanbrengen, eerder te smal dan te breed) en valse wimpers.