Hoe kun je een versleten jeans weer maken?

Ik heb een jeans (mijn favoriet) die is versleten bij de binnenkant van mijn benen. Er zijn dus gaten in gekomen. Ik kan en wil 'm niet weg doen omdat die zo mooi zit en leuk is! Deze jeans is ook nergens meer te krijgen en al helemaal niet meer in maat 26 :(

Heeft iemand een idee??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan e meer gaten in maken want dat is tegenwoordig mode snap je wat ik bedoel?

Antwoorden (3)

Ik heb er met behulp van een andere oude spijkerbroek wel eens een lap aan de binnenkant op gelijmd, mbv textielijm.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt op de gaten ook een lapje naaien of een broek kopen die er op lijkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk gaat dit niet meer lukken, de stof is zo dun geworden, door het dragen en wassen, dat hij snel verder zal scheuren. Er iets tegenaan naaien zal niet werken, omdat de stof daar te dun voor is. De rek is er ook uit. Kleding heeft niet het eeuwig leven. Gooi deze broek weg, koop een nieuwe welke zich ook naar je lichaam zal vormen en misschien je volgende lievelingsbroek wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het echt versleten is heeft het inderdaad geen zin, helaas.
Weggooien zou ik echter nog niet doen, misschien kun je er wel een mooie korte broek van knippen! Kun je hem van de zomer nog aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed idee prittstift.