hoe maak je borsten groter

ik wil me borsten groter maken bijvoorbeeld wc papier erbij doen maar je kan ook siliconen maar verkopen ze die in etten-leur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Cryofiel
13 jaar geleden
Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/me.79726   ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, het is weer zo ver.

Antwoorden (5)

Koop een goed push-up bh'tje bij de lingeriewinkel. Er zijn ook bh'tjes waar je extra vulstukjes in kunt steken. Ga eens binnen bij de Livera of iets dergelijks en laat je adviseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Siliconen kan inderdaad. Dat is wel een risicovolle operatie. Ik zou dus niet aan plastische chirurgie beginnen.
Een massage blijkt ook te werken:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/9248-natuurlijke-borstvergroting-door-massage.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WC papier is dus niks. Het blijft niet goed op z'n plaats zitten. Koop een BH met voorgevormde cups of van die siliconencups die je in je BH stopt; die plakken aan je huid en blijven dus op mooi hun plaats. Wat ook nuttig is is als je je BH hebt aangetrokken je borsten binnen de cups even op te tillen en dan weer te laten vallen. Toen ik 'n jong meisje was wist ik dat niet tot ik naar een BH winkel ging en de verkoopster dat bij mij voordeed toen ik er een paste. Het bleek dat je BH dan veel beter zit en je borsten beter uitkomen. Je hebt ineens veel meer in huis dan je dacht. Als je in Etten-Leur een Livera of Hunkemöller hebt hebben ze die siliconenvullingen wel.
13 jaar geleden
kijk eens op deze webshop, daar kan je vrij goedkoop van die silicone kopen om het eens te proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Jamie12;

Probeer anders deze methode eens: