Hoe heten deze sneakers? en waar kan ik ze kopen?

Ik wil deze sneakers heel graag hebben maar jammer genoeg weet ik niet hoe ze heten, en waar ik ze kan kopen? Iemand die mij kan helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je hier misschien wat aan? > https://www.google.nl/search?q=nikes+black+and+pink&newwindow=1&espv=210&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=7TUOU_nlEuWwywOs0YGQDA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1680&bih=959 Ik kan de foto ook niet goed zien. Ik kan niet precies dezelfde vinden, maar wel nikes die erop lijken. Succes (;

Antwoorden (2)

Het lijken me Air Maxes maar kan je geen specifieke productbenaming geven. Het lijkt me het beste om met dit foto naar een verkoper te gaan en het daar te gaan vragen.
Groetjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij de Nike Rosherun je kunt kijken bij Sneakersenzo.nl