Hoe pas ik toch in mijn broek?

ik heb gisteren een Zwarte broek gehaald en het is een soort van spijkerstof. nou heb ik hem vandaag aangehad en hij zit me toch wat te strak. ruilen is al geen optie aangezien ik de broek ergens heb gehaald wat niet bepaald in de buurt ligt en in Duitsland. ook zou ik het erg zonde vinden als ik hem weg moet doen. ik had al ergens op deze site gelezen dat ik daqn met de broek aan in bad kon gaan liggen en hem dan laat opdrogen maar laat t nu net zo zijn dat ik alleen een douche heb.. kan ik dit dan ook in de douche doen ? of zijn er nog andere mogelijkheden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Met een jeans in bad gaan liggen, doe je om de broek te laten krimpen, dat werkt ook als je hem kletsnat maakt door met de broek aan onder de douche te gaan staan en hem dan aan je lichaam te laten drogen.
Een goede jeans loop je niet uit in de band, wel aan de pijpen. Je moet hem dan een aantal dagen aanhouden, zonder hem te wassen, dit is voor de echte doorzetter een mogelijkheid. Na het wassen krimpt hij weer, zodat hij weer te strak wordt.
Het enige dat je kunt doen, is een elastiekje om je knoop, deze haal je door het knoopsgat en doe je dan weer om je knoop, dan zit de broek ruimer. Maar dan kun je hem alleen dragen met een lang shirt erover, anders ziet het er vreemd uit.
Zet de broek te koop op marktplaats, of val een beetje af, zodat hij wel weer goed past.