Waar zijn deze Nike Air Vortex te verkrijgen?

Ik zoek de bordeaux rode Nike Air Vortex schoenen in maat 38/ 37.5 (Engelse maat 5.5/6). Weet iemand waar en of deze ergens te verkrijgen zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Amadea
10 jaar geleden
Nergens meer. Het is een verouderd model. Is overal uitverkocht en niet meer beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat jammer! Ik vind ze namelijk zooo gaaf!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.beslist.nl/products/schoenen/r/Nike_Air_Vortex_W_Running_schoenen_zwart_rood_37_5_EU_6_5_US/ ?
Amadea
10 jaar geleden
Wat bedoel je daarmee? Een link waaruit blijkt dat het gezochte ook ergens verkocht wordt is handiger. Er staat bij dat er alleen gerelateerde resultaten worden gegeven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea, beslist.nl is DE site om het juist te kunnen vinden en ze staan er ook tussen! Er bestaan meerdere modellen van de Vortex dus dit is een hele goeie optie om ze hier toch te kunnen vinden. Even goed kijken voortaan voordat je gaat oordelen AUB
Amadea
10 jaar geleden
Ik vraag aan DatEneMeisje wat ze met het vraagteken bedoelt. Dat is niet bedoeld als oordeel, Louissa. Als die schoenen werkelijk nog te koop zijn had er al lang een antwoord zullen staan. Waarom anders?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraagteken kan ze ook mee bedoelen: is dit misschien iets? Wel grappig dat je weet dat ze nergens meer te krijgen zijn ;) je geeft een antwoord wat niet zo is...
Amadea
10 jaar geleden
Het is geen antwoord. Ik heb vergeefs gezocht, en daarom in een reactie laten weten wat mijn zoekresultaat is. En ze zijn werkelijk nergens meer te krijgen. Waarom denk jij anders dat er nog steeds geen antwoord gegeven is?!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze zijn volgens mij ook nog wel te krijgen, alleen maar in maat 40 of groter ofzo. En ik heb juist 38 nodig...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met dat vraagteken bedoelde ik inderdaad, is dit misschien iets? Als je namelijk op die link klikt zie je ze erbij staan en kun je ze bestellen toch? Of zie ik dat nou verkeerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja alleen niet in de juiste maat..

Het beste antwoord

Waarschijnlijk bij alle Footlockers of bij Front Runner