Is er een website/programma waar je jezelf (op eigen foto) een complete metamorfose/make-over kunt geven (haar, kleding, make-up)?

Toegevoegd na 7 uur:
Een foto bewerken kan op diverse manieren (in bvb PhotoShop) en er zijn veel sites te vinden waar je je eigen foto kunt oploaden en dan je haar en make-up kunt bewerken of andere stijlen kunt uitproberen , maar ik zoek juist een programma waarmee je ook diverse outfits/jurken/broeken/tops/schoenen kunt 'passen'. En waarbij je ook je EIGEN FOTO kunt gebruiken, dus geen getekende barbie of ander model.
Wie heeft goede tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
5.8K
SimonV
10 jaar geleden
Als je googelt op
Online makeover
krijg je sites als:
http://www.taaz.com/
Ritsuka
10 jaar geleden
photoshop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Ritsuka, maar ik neem aan dat je dan je eigen kleding moet ontwerpen ipv dat photoshop bvb wat kant-en klare jurken heeft ? ;-) En is het dan ook mogelijk om photoshop een haarstyle te laten maken? Nee toch?
Ritsuka
10 jaar geleden
je kunt wel een plaatje van internet halen die je mooi vind qua haar, en dat dan er uit knippen en op je eigen hoofd plakken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat is niet realistisch genoeg. Maar bedankt.

Antwoorden (3)

Je zou het met photoshop kunnen doen, het nadeel hiervan is is dat je plaatjes moet vinden die je als het ware over jezelf kan heen leggen, er zijn hier wel tutorials voor te vinden op YouTube.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel eigenlijk meer een programma waar de kleding/accessoires als het ware geïntegreerd zijn, zodat ze automatisch aansluiten op de vorm van je lichaam die op de foto te zien is. Er zijn wel veel online make-over sites waar je je gezicht kan veranderen of je haar of je make-up. Maar ik zoek eigenlijk een programma waar je dan ook je kleding en schoenen kunt aanpassen. Alsnog bedankt voor je antwoord. :-) ps: wat zijn tutorials?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tutorials zijn online filmpjes of beschrijvingen waar stap voor stap iets wordt uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aha! :-)
Er zijn een hoop websites waar je dit kunt doen. Je moet dan een foto van jezelf uploaden met een neutrale achtergrond en dan kun je kiezen uit verschillen kapsels, makeup, accesoires, enz. Een voorbeeld is http://www.dailymakeover.com/virtual-makeover/
Maar je kunt er veel meer vinden door te googlen op 'virtual makeover' of 'virtual online makeover'.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, maar die had ik inderdaad zelf ook al gevonden. Ik zoek eigenlijk zoiets als die site maar dan met de mogelijkheid om ook je kleding en schoenen aan te passen. Zoiets ooit gezien?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of anders alleen een site waar je de outfit en schoenen apart kan kiezen? Dan sla ik de foto op en kan ik het haar later wel op een hairstyle site doen...?
Taaz.com is een website waar je jezelf geheel kunt bewerken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op Taaz heb ik gekeken, maar daar komt kleding niet aan bod?