Wat kost een tatoeage eigenlijk ?

Wil deze laten zetten maar geen idee wat zoiets kost.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
Waar, wat en hoe groot?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10 cm hoog 8cm breed op bovenarm of schouder .
Ben in Canada geweest en ben onder de indruk van deze kunst.
Castle
10 jaar geleden
Je kan beter kijken naar de kwaliteit van de Tatoeëerder. Beter een paar tientjes meer neertellen voor kwaliteit. Wat wil je over een jaar kunnen zeggen: Dat je een mooie tattoe hebt of dat je een paar tientjes bespaard hebt?

Het beste antwoord

De prijs van een tatoeage hangt inderdaad af van hoe lang de tattooartist er mee bezig is om m te zetten.
De uurtarieven verschillen echter per shop enorm. het verschilt ook heel erg hoelang een tattooartist er mee bezig is. Je kunt vaak wel zeggen dat een middelgrote tatoeage die in een half uur gezet is, minder mooi is dan een middelgrote tatoeage die in 2 uur gezet is.
Je kunt alvast online wat voor onderzoek doen naar de shops bij jou in de buurt. Waar zetten ze goede tattoo's, wie zet mooie strakke lijnen, wie kleurt goed in etc.
En vervolgens kun je met je schets eens daar langs gaan om te informeren wat het je gaat kosten en dan een afspraak te maken. Of nog even te wachten zodat je kunt sparen.
Je zet een tattoo voor je hele leven, dus denk er goed over na, en wacht liever nog even zodat je kunt sparen maar dat ie goed gezet wordt.
Want er zit heel erg veel verschil in kwaliteit van shops.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga nog even sparen!,

Andere antwoorden (3)

een tattoo heet niet zozeer een prijs, het licht aan de grote van de tattoo, zwart wit kost ook minder dan kleur. de moeilijkheid speelt ook een rol. en natuurlijk elke tattoo zaak is anders dus sommige willen meer geld dan een andere

succes ermee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zal per tatoezaak verschillen, maar bij Beauty Tatoes wordt tussen de 75 en 90 euro per uur berekend. Het beste lijkt me te overleggen met de tatoeeerder hoeveel tijd er nodig is en dan tot een prijsafspraak te komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een normale 'tattoo-shop' vraagt rond de 50€/uur. Maar dan is het meestal ook maar 'gewoontjes' gedaan. Die van mij vraagt 90€/uur en ik moet eerlijk zeggen, wat die doet, is niet normaal. Dat is TOPwerk. Leg ik graag wat centen voor neer hoor!