Waar vind ik speciale klemmetjes/veertjes dit gebruikt zouden kunnen worden om een ring te verkleinen?

Soms is een ring om de vinger te groot en kan de ring niet verkleind worden, er schijnen bepaalde klemmetjes/veertjes te bestaan om dit te verkleinen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
4.4K

Antwoorden (1)

Ja, dat zijn ringverkleiners. Kleine plastic buisjes die je aan de binnenkant van de ring schuift waardoor die ring smaller wordt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Zie ook http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/mode-accessoires/ringverkleiners-kopen.159037
Plaatje bij antwoord
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zijn helemaal geen plastic ringetjes. Maar klemmetjes van metaal in twee kleuren, metaal kleurig voor een witgouden of zilveren ring en geel kleurig metaal voor geel/roodgouden ringen. De klemmetjes bestrijken ongeveer een kwart van de binnen ring met pootje om de buiten kant heen, hou er wel rekening me dat als je panties draagt of wollen kleding je kan blijven haken.
Deze klemmetjes zijn meestal te koop bij een goede juweliers zaak en dan bedoel ik voor goed niet Lucardi of dat soort zaken maar meer een klasieke zaak. Ze zullen ongeveer per stuk € 2.50 zijn, ook kan je proberen of je ze mag kopen bij Alma Findings, dat zit in Alkmaar en is een groothandel voor Juweliers > www.almafindings.nl
Ik dacht dat ze per 3 verpakt zijn!? Ik ben zelf goudsmid in ruste....................