waar koop ik deze jurk?

ik heb deze jurk gezien bij iemand anders, waar koop je deze?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je had dit beter gelijk kunnen vragen waar je de foto genomen hebt want zo is dit niet te achterhalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat bleek niet uit de vraag,er werd geschreven dat va de jurk bij iemand anders heeft gezien dus ik ging er vanuit dat vs bij iemand persoonlijk is geweest.

Antwoorden (1)

Hoi! Hij kwam me heel bekend voor dus ik heb even gekeken of ik 'm kon vinden. Heb 'm niet exact gevonden maar wel eentje die er heel erg op lijkt! Zie hier: http://bit.ly/IN9FoL
Hoop dat het een beetje is wat je zoekt :)