Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welke winkel (provincies NB/ZH/GLD) vind ik de goedkopere bruidsjurken?

Ik ben op zoek naar een niet al te dure bruidsjurk. Wil er maximaal 750 aan uitgeven, maar het liefst tegen de 500. Bij voorkeur provincie Brabant, Zuid Holland of Gelderland. Via internet bestellen vind ik geen optie, omdat ik verschillende jurken wil kunnen passen voor ik iets koop. Qua afbeeldingen gaat mijn voorkeur uit naar een lange, strapless jurk die vanaf de romp wijd uitloopt naar beneden.
Wie helpt mij aan de perfecte bruidsmodewinkel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
900
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sommige vrouwen kiezen er voor om geen bruidsjurk te nemen bij hun huwelijk, maar een gewone mooie jurk. Dat is natuurlijk een persoonlijke keuze en ik begrijp het dat het een soort 'romantischer' gevoel geeft om in een echte bruidsjurk te trouwen ;-).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is voor mij geen optie :). Ik ben geen jurken-mens en op deze speciale dag wil ik ook die ene speciale trouwjurk aan! De optie van een galajurk o.i.d.heb ik al veel gelezen op internet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een zus en een schoonzus van mij hebben een jurk laten maken voor dit budget bij anastasi in Nieuwegein. Waren beide supermooi
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Marktplaats

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij ons in leiden zit een bruidsoutlet. Ik ben er nooit binnen geweest, maar ziet er volgens mij wel prima uit. Ze maken reclame voor bruidsjurken van max een paar honderd euro.
Zit op de hoek van de langegracht en hooigracht, op de klokpoort 53.

Hier is hun site:
http://www.bruidsoutlet.nl/

Is dit wat?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding