Hoe moet je iets terugsturen bij Asos.com?

Ik heb iets besteld op Asos.com maar dit is te groot voor mij.
Mijn vraag is dus naar waar ik het moet opsturen, bij de post of kiala ofzo?
En ik zou gewoon graag mijn geld terughebben, hoe meld ik dit het best ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
6.6K

Antwoorden (4)

Je zal je eerst moeten aanmelden op de site met uw gegevens,blijkbaar kan je dan pas contact opnemen via een contact formulier,waarna u de benodigde gegevens krijgt.Lijkt mij een zeer klant onvriendelijke site,vele dingen zijn pas toegankelijk met de door u beschikbare gegevens...dus je zal het zelf wat moeten uitzoeken daar ik niet over de benodigde gegevens beschik.
fremar
10 jaar geleden
U zult eerst zich moeten inschrijven via hun site. Helaas moet ik u meedelen dat reacties op bepaalde sites over deze firma niet erg lovend zijn.

Onder andere de slechte bereikbaarheid en de verzendkosten voor retourzendingen die door u betaald moeten worden. Het moet naar Engeland en kan prijzig zijn.

Dan dient u er vooral wel op toe te zien dat uw geld weer teruggestort wordt op uw bankrekening zonder daarvoor extra bankkosten te moeten betalen.

Helaas, maar waar. Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je iets via hun site besteld hebt, sta je als het goed is al bij hen in het systeem en heb je bij je pakketje ook een retourformulier gekregen. Toch? Bij dit retourformulier zit als het goed is een etiket met daarop het adres waarnaar het terug gestuurd moet worden. Je herverpakt het product (liefst in de originele verpakking!), plakt het nieuwe etiket over het oude (op die oude staat als het goed is jouw adres) en laat het versturen bij het dichtstbijzijnde postkantoor (daar zullen ze berekenen hoeveel het gaat kosten. Is geloof ik 7 euro of zo).
Volgens mij kan je geen producten ruilen via asos.com. Je krijgt dus het bedrag van het teruggestuurde product teruggestort wanneer zij het pakketje ontvangen hebben, en van dit geld kan je het product opnieuw aanschaffen maar dan in de juiste maat!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je dient het retourformulier te downloaden op de website van Asos, mocht je deze niet meer bezitten. Je dient dan aan te geven welk artikel je terugstuurt en wat de reden is. Voeg het retourformulier toe aan het pakketje dat je retourneert. Plak vervolgens het retouretiket op de doos. Asos bestellingen kun je afgeven bij een postNL- of Kialapunt.