Wat vinden vrouwen van sieraden bij mannen?

Een man met een halsketting bijvoorbeeld. Of een oorbel.
Verwacht een vrouw dan dat zo`n man homo is?
Of ziet ze het als macho?
Vind ze het overdreven, of juist mooi of aantrekkelijk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
14.7K

Antwoorden (14)

Persoonlijk vind ik sierraden bij mannen niet mooi. Verder denk ik er niks bij. Een man moet dragen wat hij prettig / mooi vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij somige mannen staat het, maar bij andere weer niet

Toegevoegd na 7 minuten:
dat maakt niemand nog geen homo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een simpele ring moet kunnen.
maar van die gouden kettingen met veel borsthaar er omheen gruwel ik.
ik vind het al snel patserig.
14 jaar geleden
Ben het met mijn bovenstaande antwoorders eens. Een ring (liefst simpel) vind ik best staan. Maar een ringetje in het oor of een ketting vind ik al snel niet mooi. Ik vind het totaal niet homo achtig, dat niet. Eerder patserig of ijdel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met je eens :-) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel Koolwitje!
Een vrouw verwacht niet dat een man met sieraden een homo is hoor.
Jaren geleden zag je het veel meer en je ziet het ook veel bij amsterdammers-hagenaars-leidenaars,de stadsmensen dus.
Ik zie het niet als macho,meer als..nou kijk mij eens!
Moet je eens kijken bij de engelse darters,die zijn vanwege de sieraden al 20 kilo zwaarder...
Mijn persoonlijke mening is...ik vindt het afgrijselijk...geen gezicht!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zelf hou ik niet van kettingen rond de hals bij een man, maar bij sommige mannen vind ik oorbellen wel leuk
en een mooie ring is ook niks tegen

en nee die mannen met sieraden om hoeven geen homo te zijn wel vind ik mannen met van die goeden kettingen im vaak van die machos
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind zelf een man met een mooie kleine tribal- of gothic hanger aan een leren koordje wel leuk. Mijn grote liefde voelt daar echter niks voor, die houdt het bij zijn trouwring, gelukkig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom een man niet en een vrouw wel?
Ook bij vrouwen kan het te zijn, hou het rustig en vooral SIERLIJK.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik persoonlijk als vrouw vind het niet homo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over het algemeen vind ik sieraden bij mannen niet zo aantrekkelijk. Liever geen ringen,kettingen en al helemaal geen oorbel.. Een mooi horloge daarentegen vind ik wel leuk! Staat wel stoer.
Het is gewoon een kwestie van smaken verschillen. Ik vind t vaak té macho.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan mooi zijn mits goed uitgevoerd (geen grote gouden ketting waaraan bungelend het woord 'lieffie' tussen zacht krullend en zichtbaar grijzend borsthaar rust) en hoeft zeker niet te betekenen dat de man homo is.

Ik ben geen grote fan van een oorbel, al zijn er mannen bij wie het wonderwel past. Verder vind ik een simpele hanger aan een leren veter mooi bij een man, net als een leren armband. Eenvoud vind ik vaak mooier staan dan overdaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind überhaupt te veel sieraden niet mooi ook niet bij een man dus ook niet bij een vrouw. Ik houd van het eenvoudige. Niet van te grote oorbellen bij een vrouw of een man. Ook niet teveel goud. Als mannen het toch dragen past het wel bij hen vind ik. Het kan dan bij een macho man horen. Iedereen moet dragen wat bij hem of haar past.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk vind ik het niet mooi.Ik vind het van die "gladde jongens".Nee,voor mij niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt een beetje aan het type man en wat voor soort sieraden het zijn. Persoonlijk vind ik een ring altijd wel mooi, maar geen hele hand vol. Een horloge ook prima, maar niet teveel bling en te opvallend. Oorbellen vind ik geen probleem, zolang het niet een man is met ook nog een matje. Kettingen vind ik niks bij mannen met borsthaar en te ver openstaande blousjes. Armbandjes zijn uit den boze.

Homo vind ik het niet, vind het gewoon een afknapper als het TE is allemaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het wel kunnen maar het moet niet te zijn èen ring in de oor gaat nog wel maar allebei de oren vindt ik niet zo staan. maar bijv. een ring en een ketting of een armband vind ik ook wel mooi, maar het moet wel mannelijke sieraden zijn en goud vindt ik niet mooi passen wel zilver ofzo.

Toegevoegd na 1 minuut:
het heeft ook met cultuur te maken en waar je woont in afrika bijv. dragen ze veel meer sieraden (piercings) dan hier dat speelt ook een belangerijke rol.

Toegevoegd na 2 minuten:
daar vinden ze het mooi en juist raar als je het niet draagt.