Mag een meid strak broek dragen met een hoofddoek?

ik kan meisje zij draagt hoofddoek en strak broek met kort shirt maar haar vriendinnen zeggen dat het niet mag ik vind het zo raar ik kan het niet meer man...help me a.u.b.
geef zo snel mogelijk antwoord a.u.b.

Weet jij het antwoord?

/2500

Uit de opmerking hoofddoek spring ik meteen maar even tot de conclusie dat je een islamitische achtergrond hebt, en dat de vraag of het mag gaat over of het binnen de islam past. Dat is iets waar je toch echt met je religieus leider en of ouders over moet praten. Het is geheel afhankelijk van je specifieke islamitische stroming. Het afdekken van je haren en het al dan niet dragen van losse kleding hebbe wel dezelfde basis, maar verschillende 'intensiteitsgraden'. ik ben geen moslim deskundige. Wel weet ik dat de hoofddoek een van de eerste kledig stukken is die je gaat gebruiken om jezelf te bedekken.

Het is helemaal niet belangrijk wat anderen ervan vinden. Zij weten ook niet precies hoe het werkelijk moet. Bepaal zelf wat goed voor je is!

Iedereen mag dragen wat hij/zij wil. Als ik een boerka wil dragen met daaronder een strakke speedo zwembroek mag ik dat doen. Als je een hoofddoek wilt dragen, draag het. Als je een strakke broek wilt dragen, draag het. Jij bepaalt wat je draagt, niet je vriendinnen.

ik denk van niet hoor

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100