Zit er een laptopvak in een cowboysbag the bag lichtgrijs?

Ik heb voor school een laptopvak nodig in mijn tas maar ik wil een cowboysbag en er staat nergens of er een laptopvak in een cowboysbag the bag licht grijs zit

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Volgens mij zitten er in die cowboybags geen laptopvakken ofzoiets. Wat je zou kunnen overwegen is een laptophoes. Zo kan die gewoon in je tas beschermd en wel.
Ik heb zelf ook een laptop voor school. Geen tas met laptopvak maar een hoes en hij gaat prima mee in mijn tas!

Toegevoegd na 36 seconden:
Ik zie nu het plaatje pas.
In die tas zit GEEN laptopvak. Overweeg een hoes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In een de groktste en de middel uitvoering heb je wel genoeg plek maar er zit geen specuaal vak voor in.