hoe kan ik zien of mijn tom ford zonnebril echt is?

hallo

ik heb vorig jaar een zonnebril gekregen van mijn man,
nu krijg ik vaag het idee dat het geen originele is, ik kan bijvoorbeeld nergens deze zonnebril vinden op het internet.
weet iemand misschien of je dit bij een opticien kan laten controleren?
of waar ik een echte tom ford aan kan herkennen.

alvast heel erg bedankt
liefs

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
4.6K

Antwoorden (1)

Tom Ford zonnebrillen worden geproduceerd onder licentie door Marcolin, die zijn gevestigd in Italië.

- Bij de meeste modellen is het logo 'TOM FORD' geëtst op de zonnebril lens in de rechter-bovenhoek (linker-hoek, terwijl het dragen). Fake Tom Ford bril hebben slechts een gedrukt logo erop.

- Indien de zonnebril neus pads hebben, dan moet er een hoog kwaliteit 'TF' logo bedrukt zijn op elke pad. Replica zonnebril kunnen ook het logo hebben, maar is dan van slechte kwaliteit en vaak half afgesleten.

Voor meer extra tips bekijk website zoals vermeld in de bron (zie link hieronder)