Waar kan je goedkoop kleding inkopen?

Ik wil graag voor erbij leuke kleren verkopen. Maar nu vraag ik me af of er ergens centrums zijn waar groothandels bij elkaar staan en waar je dan je kleding kan inkopen.

Hoop tot iemand mij hiermee kan helpen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
9.6K

Antwoorden (9)

http://kinderkleding-index.nl/groothandels-kinderkleding.html
Kijk hier misschien is dit iets.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Primark...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk eens op veilingsites zoals BVA Auctions. Daar worden regelmatig partijen uit faillissementen geveild.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Primark (meestal voor 7 euro ofzo of zelfs 5 euro alleen wel heel basic)
New York ( iets van 10 of 12 euro, dit is niet zo basic)
Sting
V&D kan ook wel goedkoop verkopen maar dan moet je wel heel goed zoeken
Ik weet niet waar je woont maar in hoofdorp heb je al die winkels naast elkaar en dan is het heel gemakkelijk om goedkope kleding te vinden want daar is ook een primark
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je koopt uiteraard nooit bij een primark of action in. Dat zijn de restpartijen waar de room al vanaf is, kortom de troep die een ander niet wilt. Daar moet je nooit jouw zaak/bedrijf mee beginnen.

Doe je best en google eens goed naar
fashion, wholesale, purchase

Voor sieraden kun je bij LunaTrading inkopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ebay.com of ebay.co.uk, ontzettend veel leuke kleren voor heel weinig geld. Je kunt sorteren op price + shipping low to high en je vind de leukste goedkope kleding. Enige wat je nodig hebt is een paypal account, betalen is dan ontzettend makkelijk!

Toegevoegd na 1 minuut:
*je vindt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij de primark
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Primark! Bijv. in Essen of Rotterdam, in Eindhoven komt er wss ook een.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk voor merkkleding eens bij Van Empel Overstock. https://www.vanempeloverstock.nl/partijhandel-kopen/