Zijn daddy's money schoenen slecht voor mijn 11 jarige kind?

daddy's money schoenen van sketchers zijn gympen met een sleehak. mijn dochter is helemaal verliefd op deze schoenen, maar ze hebben hakken. Ik denk dat dat slecht is voor haar.
is het wel mogelijk om af te spreken dat ze ze een keer per week aan mag?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Bij volwassenen is het al niet verstandig elke dag op hakken te lopen. Kinderen zijn nog in de groei. O.a. de rug is nog niet volledig ontwikkeld en spieren zijn nog niet op volle kracht. Ondanks dat een sleehak steviger oogt dan een 'open hak' wordt de voet ( en dus de benen, rug etc) in een onnatuurlijke houding gedwongen. Ik zou dus zeker proberen je dochter op andere gedachten te krijgen en bv een paar leuke, hippe ballerina's aan te trekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor volwassen kunnen hakken al slecht zijn, denk dat het nog slechter is voor kinderen.