waar kan je dit vest halen van james uit geordie shore

Hallo iedereen,

Ik heb dit vest van james gezien en ik vond het echt gaaf !
Maar mijn vraag is nu:

Waar kan ik dit vest/tanktop halen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Waar precies weet ik niet, maar zulke vesten/tops zie je veelal bij winkels zoals Jack&Jones, Coolcat ook wel en bijvoorbeeld bij MenAtWork.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb overal op internet al naar gezocht paar winkels geprobeerd, maar ik kan niks vinden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij jack&jones hebben ze het sowieso (misschien niet elke winkel) maar dan wel met rits. Ook al bij coolcat gekeken? Is wel een goedkopere winkel maar ik zie deze vaak daar hangen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan antwoord helaas niet uitbreiden, maar hier een (wel met knoopjes) http://www.coolcat.nl/nl_nl/herenkleding/vesten/trui-13?