Wanneer is de schoen maat te groot?

maat 42: maximum voet lengte 26cm
maar 42.5 maximum voet lengte 26.4
maat 43: maximum voet lengte 26.7cm

Nou had ik mijn voet gemeten en het was precies 26cm, en niet alle maat 42 schoenen passen perfect en sommige weer wel... Nou is mijn vraag als ik maat 43 bestel is die dan veels te groot? is ongeveer 0.8cm ruimte in schoen te veel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
laat maar ik heb al gekeken dat nice schoenen tot 26.5cm gaan dus het moet perfect zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tot 26.5cm maat 42

Het beste antwoord

Hoe er om te beginnen rekening mee dat per merk de maten enigszins kunnen verschillen. Dus als je online schoenen bestelt zonder te passen, dan neem je een gok.

Je voeten zetten tijdens inspanning wat uit. Dus je hebt altijd ruimte nodig in de punt van de schoen. O,8 cm is dan niet te veel. Waarschijnlijk goed.
AlphaLimaSierra