Hoe krijg ik mijn navelpiercing terug recht?

Heb eergisteren een navelpiercing laten zetten maar hij zit schuin(gedraaid). In de douche heb ik hem een beetje gedraaid en toen zat ie goed, maar zodra ik dan buk of zo dan draait die weer schuin zodat je het diamantje niet goed ziet. Hoe krijg ik hem recht?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
6.5K

Antwoorden (4)

Wat je het beste kunt doen als je niet tevreden bent over de plaatsing van je piercing, is teruggaan naar de studio waar je de piercing hebt laten zetten, zodat zij de piercing eruit halen. Daarna moet de huid eerst dichtgroeien voordat de piercing opnieuw gezet kan worden. Het kan minimaal 2 maanden duren voordat de huid waar de piercing gezeten heeft weer helemaal zacht is van binnen. Verzorg de huid heel goed, dat wilt zeggen, maak de huid minimaal 1x per dag schoon. En om het geneesproces binnen in te versnellen en te zorgen dat je niet al te veel littekenweefsel krijgt, kun je de huid 2x per dag masseren met vitamine E-crème. Zodra de plaats waar de piercing gezeten heeft, weer normaal aanvoelt, en de huid dus van binnen en van buiten helemaal genezen is kan je de piercing opnieuw laten zetten.
Altijd met problemen met de piercing terug naar de studio waar hij geplaatst is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf ook een navelpiercing en zit ook een beetje gedraaid, opzich jammer maar heb geen zin om hem opnieuw te laten zetten. Als je het heel storend of echt niet mooi vind zou ik inderdaad terug gaan. (Je hoeft hem misschien niet opnieuw te laten zetten, de piercer kan hem zelf ook draaien op de manier dat hij blijft zitten). Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan het niet zo zijn dat hij nu een beetje gedraaid zit omdat je navel nog aan het genezen is? Ik zou het even afwachten, zeker als hij goed zat meteen nadat hij gezet was.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou niet meteen terug gaan, wacht eerst nog even af en als ie na een paar weken nog gedraaid zit zou ik even terug gaan. Ik weet dat mijn nicht hetzelfde probleem had bij haar navelpiercing en dat is vanzelf allemaal goed gekomen!