Welke gangbare merken of winkelketens verkopen skinny jeans met aansluitende pasvorm bij de taille?

Veel skinny jeans hebben een kaarsrechte pasvorm, waardoor je hem bovenaan ofwel niet over je heupen en kont krijgt, ofwel aan de rugzijde een groot gat tussen de tailleband en je lichaam overhoudt als je broek dichtzit, waardoor hij later afzakt.

Ik ken de Levi's Curve ID series, en weet dat LTB vaak wel een goede pasvorm in de broeken heeft zitten. Zijn er bekende alternatieven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Heb gisteren een heerlijk zittende "10feet" skinny aangeschaft. Pasvorm is uitstekend, maar hij is nog niet gewassen, dus hoopt dat dit zo blijft....
Hiervoor had ik een hele fijne van esprit die had ook nog afkledende zijnaden. Helaas was dit al een ouder model en is ie inmiddels helemaal versleten. Ik weet niet of esprit nieuwe, net zo fijne, skinny 's heeft?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was hier vorige week ook naar op zoek. Zelf heb ik 2 paar Levi's Curve jeans maat 32. Ik heb nu Cheapmonday skinnies gekocht bij Nelly. Een in maat 32 en eentje in 34. Die in maat 32 is net te krap, maar de maat 34 zit als gegoten. Heb ze overigens gekocht via de VIPsale pagina. Via http://www.actiecode.nl/winkels/winkel/nellycom kun je een code vinden waarmee je toegang krijgt tot die sale, ik weet niet zeker of ze de Cheapmonday broeken in de nieuwe collecties hebben opgenomen.