Waar kan je kleding met bv een licht vlekje erop heenbrengen?

Ik heb een hoop kleding van de kinderen waar een klein vlekje op zit. (ook met iets grotere vlekken.) Vind het zonde om zo maar weg te gooien. Neemt bv het leger des heils alleen maar gave en onbevlekte kleding aan? Waar kan ik het anders heen brengen? Het is nog goed te dragen op alleen een vlekje na.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Je kunt het naar een kringloopwinkel brengen, bij voorkeur de Emmaus.
Daar zoeken ze wel uit wat nog goed te verkopen is en wat niet.
En voor wat niet verkoopbaar is hebben zij ook wel een goede bestemming.

Dat geldt overigens ook voor het Leger des Heils.
En anders staan er toch overal van die Humana bakken, waar je kleding
in kan doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb wel vragen voorbij zien komen hierover. Maar dat ging over helemaal schone kleding. Daarom wil ik dus weten of ze ook kleding met een smetje in nemen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij ons bij de Emmaus nemen ze alles aan. Het schijnt dat ze bij "Het Goed" wat strenger zijn, maar die werken dan ook commercieler.

Andere antwoorden (1)

Vask staan er bij de supermarkt ook containers, en soms zijn er van die inzamelacties.