Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan je echt zilveren snor oorbellen kopen???

ik kan alleen tegen goud en echt zilveren oorbellen.
ik wil echt heel graag snor oorbellen!!!!
waar kan ik die kopen? ik kan niets vinden op internet.

alvast bedankt

Toegevoegd na 1 uur:
ik ging vroeger zwemmen en toen deed ik mijn oorbellen uit. toen ik terug kwam en mijn moeder ze weer in wilde doen waren ze dicht en blauw en dik nu is mijn vraag zijn ze dicht gegroeid of kan ik er echt niet tegen????

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik ga ze kopen en uitproberen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
643

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb heel veel gezocht met verschillde zoekwoorden maar kon helaas niet vinden. Ik ben bang dat deze dus niet in het zilver en/of goud te krijgen zijn.
wat je wel kunt doen is vragen aan een juwelier (die zelf siraden maakt) of hij/zij iets dergelijks voor jou kan maken. Hier hangt vaak wel een kostenplaatje aan en dan moet je je afvragen, heb ik het er voor over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via google heb ik de onderstaande links gevonden, vrees dat ze niet echt zilver zijn vanwege voordelig koopprijsje. Maar het is altijd te proberen, wellicht dat je er wel tegen kunt?

La moustache earrings silver:
http://www.shoppingstyle.nl/a-27693989/accessoires/la-moustache-earrings-silver/

Of:
http://www.lucenta.nl/p/819/oorbellen-moustache-silver?utm_source=beslist.nl&utm_medium=feed&utm_campaign=starters_account&utm_content=default
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan laat ik mijn antwoord maar achterwege, want ik had
hetzelfde....Plus+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de eerste link staat al dat het matreaal metaal is en de kleur zilver. ik vermoed dat dit bij de 2e ook iets omdat er hier helemaal niets bij staat.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding