Verkleurd het witte en het doorzichte horlogebandje van een ICE Watch?

Voor mijn dochtertje wil ik graag een ICE watch kopen. Nu vindt zij die met een wit bandje of een doorzichtig bandje erg leuk. Ik ben alleen bang dat die bandjes gauw verkleuren/goor worden. Heeft iemand hier ervaring mee ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
3.2K

Het beste antwoord

Ik heb zelf een wit Oozoo horloge .
Het klokje is hard kunstof en de band zacht .
Daardoor zag je dat t bandje "grijzig" werd.
Heb t nu schoongemaakt met Kruidvat handgel ( zonder water en zeep , weet je wel .....
Gewoon met mijn handen gewreven ..
En mijn bandje is schoon en weer mooi wit .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Natuurlijk zijn wit en transparant gevoeliger voor vuil en huidvet, het wordt niet sneller vuil dan andere kleuren, maar je ziet het eerder, dat is het probleem.
Het is wel schoon te maken, met een nagelborsteltje of tandenborstel gedoopt in allesreiniger, of met kunststofreiniger van HG, of met de Balbo power pad, maar veel mooier wordt het bandje daar niet van, omdat het lichte krasjes achter kan laten.