Rafelt het naaiwerk op mijn trainingsbroek uit omdat er 1 draadje kapot is?

Op de foto zie je dat er 1 draadje kapot is. Kan nu het hele naaiwerk ineens losgaan? Dit naaiwerk wordt vaak toegepast op kleding, vandaar mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie de foto niet. Heb hem toch echt bijgevoegd...
Amadea
11 jaar geleden
Misschien is de opmaak van die foto niet in JPG, PNG, of GIF? Dan moet je 'm eerst omzetten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok. Ik heb nog steeds een JPG, alleen nu is ie maar 487 kb groot ipv 2,6 MB. Nu doet ie het wel. Vreemd want het bestand was dus onder de 4 MB. Gek dat je dan geen melding krijgt...
Amadea
11 jaar geleden
Jawel, gelukt!

Het beste antwoord

Nee dat rafelt niet verder uit.
Dit soort stiksels wordt gemaakt met twee of zelfs drie draden (aan een kant bedoel ik, want de onderdraad dan niet meegeteld).
Het zijn ingewikkelde stiksels die heel veel rek kunnen hebben.
Het is niet eens zeker dat dit een gebroken draad is. Kan best een gewoon
draadeindje zijn.
Wat je kan doen:
Kort afknippen
nog beter: naar binnen steken met een naald.
In ieder geval er niet aan gaan pulken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Ik heb de draad inmiddels terug naar binnen gestoken. Ik zal de breuk eens in de gaten houden maar ben gerust gesteld!

Andere antwoorden (1)

Echt veel zal het niet doen,maar je kunt voor de zekerheid een paar stiksteekjes er overheen doen zodat je zeker weet dat het niet verder gaat.