Zijn deze schoenen nog ergens te krijgen?

http://www.zalando.nl/pier-one-enkellaarsjes-met-sleehak-zwart-pi911c06a-802.html Het gaat om deze schoenen.. Ik heb maat 37 of 38 nodig, met voorkeur 37. Maar bij Zalando zijn ze helaas al uitverkocht.. Hoop iemands hulp...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip, ik ga het even proberen..

Het beste antwoord

Wel bij de Duitse Zalando site.

http://www.zalando.de/zign-plateaustiefelette-black-zi111c0bu-802.html?cg=03&ch=03&wmc=AFF49_AN_DE.452963_..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi! op de link van je staat een net iets hogere hak.. Dit is hem dus toch niet helemaal.. Voor mijn vriendin is deze duitse hak toch net wat te hoog.. Wel bedankt voor het zoeken, en ik hoop de juiste schoen nog te vinden.. Alvast bedankt allen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoop het ook voor je,ik kon het niet vinden dan alleen van wat ik geplaatst had.
Ik had niet op het verschil in sleehakhoogte gelet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vind het al heel wat dat je deze duitse schoen hebt gevonden.. Lijkt er verdacht veel op.. Jij iig bedankt! Misschien vind iemand anders hem wel... :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt dit zelf ook doen door de afbeelding van de schoen op te slaan en in google bij afbeeldingen uploaden,je krijgt dan vergelijkbare te zien.