Blijven de kunststof randbrillen in de mode de komende tijd?

Hallo,

Ik heb een nieuwe bril nodig en ik wil graag zo'n kunststof randmontuur. Nu vraag ik mezelf af of deze brillen voorlopig nog wel in de mode zijn of dat het binnenkort weer over is. Ik bedoel dan de brillen in de trend van Ray Ban.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Amadea
11 jaar geleden
Wat maakt het nou uit wat er in de mode is? Het gaat erom dat je een bril draagt die jou goed staat, dat is veel belangrijker!
Pieter2011
11 jaar geleden
Dit is momenteel de trend: http://www.adversus.nl/fashion/modetrends-winter-2012-2013/brillen-monturen-man/index.html
Amadea
11 jaar geleden
Ik denk niet dat vraagstelster, meisje van 17 jaar, behoefte heeft aan een mannenbril...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, klopt ik ben een meid.
Pieter2011
11 jaar geleden
Oooh, voor een vrouw zijn die modellen helemaal trendy!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie daar niks nieuws aan.
Ik heb mijn hele leven al kunststof randmonturen gehad.
Soms wat kleiner, soms wat groter.
Maar dit ziet er allemaal heel gewoontjes uit..........

Het beste antwoord

Ongetwijfeld. De kunststof monturen zijn al tientallen jaren in gebruik en eigenlijk tijdloos. Het mag de laatste tijd wel weer wat geprononceerder. Je ziet toch wel dat je een bril draagt en dan mag ie er op zich ook wel goed uitzien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet te voorspellen!

Wat de huidige trends zijn in de mode, dat kan een brillenwinkel je wel vertellen,
maar wat de komende mode wordt, dat wil zeggen wat er vooral gedragen gaat worden door de meeste mensen, is zelfs voor kenners vaak een verassing.

http://merelbeke.optiekvermeulen.be/nl/producten/brillen/tom-ford

http://www.eyeline-magazine.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die blijven zeker wel in de mode! U kunt het zien op verschillende brillensites zoals brillen24.nl, daarom krijgen die sites ook nog veel aandacht van kortingssites zoals hier www.vouchercode.nl/brillen24/