waar kan je deze tas kopen? of een replica hiervan?

ik kan de tas zelf wel vinden maar dat is deze 875 euro wat ik erg duur vind voor een tas. weet iemand of ik deze tas (of een tas die er op lijkt) voor een wat vriendelijkere prijs kan kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Het is een tas van Diane von Furstenberg. De originele zal heel duur zijn denk ik, want er staat nu een tweedehandse te koop op marktplaats voor € 325! Zie http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/tassen-damestassen/m619935662-designer-diane-von-furstenberg-tas.html

Toegevoegd na 6 minuten:
Je zou er ook zelf een kunnen breien. Een lap in ribbelsteek met omstebeurt lichtbruin, donkerbruin en beige, en dan vertikaal. Zie voor het model http://lovetwocreate.blogspot.nl/2011/12/gebreide-tas.html
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je goed kijkt is het niet van wol gemaakt Amadea.
Amadea
11 jaar geleden
Je gaat toch geen tas van wol breien, Maria16? Van kunststofgaren natuurlijk! Met zo'n ribbelsteek creëer je een zelfde effect, en dan voor 850 euro minder...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet wat voor materiaal het precies is op je eerste link,maar de tweede link is wol of katoen als je het plaatje bekijkt,ik denk katoen aan de glans te zien,maar je zou het toch ook van wol kunnen breien Amadea?
Amadea
11 jaar geleden
Nee, van wol is het voor een tas niet sterk genoeg. Een damestas zit meestal nogal vol, en je moet er goed in kunnen rommelen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat je er wel een binnenvoering inmaakt,dat zou ik wel doen.