Hoe haal ik beveiliging van kleren?

Ik woon in Belgie en heb een kledingstuk in Duitsland gekocht! Blijkbaar hangt de beveiling (met inkt) er nu nog aan. En het is wel een beetje te ver om terug naar die winkel te gaan, en het kasticket heb ik niet meer! Ook heb ik geen sterke magneet. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
3.1K

Antwoorden (1)

Ga met het kledingstuk én de aankoopbon naar vergelijkbare winkels in jouw omgeving, en vraag of zij het er voor jou af willen halen. Desnoods koop je daar iets kleins en vraag je bij het afrekenen of zij dat er bij willen doen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Een afschrift van jouw bank waaruit blijkt dat jij ervoor hebt betaald is ook een aankoopbewijs. De overige gegevens op het afschrift kan je met een zwarte stift doorhalen. Of je kunt er een scan van maken, en daar met de computer de privégegevens van wissen.
Amadea