weet iemand waar je goedkope (10 t/m25) galajurken kan bestellen via internet?

Ik heb over een tijdje een gala en heb nog geen jurk. Weet iemand een goede site waar je mooie maar goedkope (tussen de 10 en 25 euro) galajurken kunt bestellen?

Toegevoegd na 1 uur:
Inderdaad jullie hebben gelijk maar duurder vind ik zonde. Als je de jurk maar 1 keer aan doet. En aangezien dat mijn ouders niet makkelijk zijn en dus ook niet met mn eigen kleren op marktplaats zetten en verkopen. Ben ik dus bang dat ik er echt niet boven kan gaan zitten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
5.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Marktplaats.... jij denkt dat je voor 10 euro een jurk kunt kopen? Dat lukt mij bij de Zeeman nog niet eens.
Ritsuka
11 jaar geleden
10 euro wil echt niet
25 euro gaat ook al lastig, misschien bij H&M een kort jurkje.
doe je er zelf met accessoires bij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar woon je? Bij ons in de buurt heb je hindoestaanse winkels, winkels zien er niet netjes uit, maar hebben vaak leuke goedkope galajurken, voor de prijs die jij aangeeft zeker. En gewoon een 'black little dress', simpel zwart jurkje, wat leuke accesoires (die zul je vast hebben)?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Online wordt lastig, maar b.v. bij Takko Fashion kun je in de uitverkoop (na kerst) leuke jurken kopen voor een prikkie.
Amadea
11 jaar geleden
Ga gewoon in de stad naar een outlet-winkel. Modelletje van vorig jaar, zonder verzendkosten, dat gaat heus wel lukken voor 25 euro.

Het beste antwoord

nelly.com asos.com hm.com
wehkamp.nl zalando.nl forever21.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Jouw prijs is echt te laag, voor 10 euro heb je al een probleem met de verzendkosten. Als je googelt op 'goedkope galajurken online' kun je wel wat vinden maar hier gaat het toch echt vanaf 61 euro: http://www.gogogus.nl/galajurken?dir=asc&order=price&price=1%2C100

Ik denk dat als je budget echt zo laag is je op marktplaats moet zoeken maar reken dan in ieder geval om de 6,75 verzendkosten. Als je het jurkje daarna weer kan verkopen op marktplaats zou het misschien moeten kunnen voor 25 euro.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier heb ik nog wel goedkopere jurken maar of het je smaak of maat is weet ik natuurlijk niet: http://www.beslist.nl/products/mode/r/galajurk_goedkoop/ die verkoop je zeker wel weer op marktplaats zodat de jurk jou wellicht 25 euro heeft gekost.

Toegevoegd na 1 dag:
Na je aanvulling: ik snap er niets van, je ouders zijn niet makkelijk en zetten jouw kleren niet op mp? Dat kun je toch zelf doen? En er niet boven kunnen gaan zitten? Wat betekent dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Ze kan niet boven de prijs van 25 euro gaan (zitten), dat is wat er bedoeld wordt.
misschien bij Bonprix, maar wat er al geschreven is denk ik dat je met het budget niet uitkomt vanwege de verzendkosten dus zou marktplaats het beste zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.nelly.com
En dan kijken bij sale, superrrrrr mooien jurken onder de 20 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de verzendkosten zijn gratis geloof ik
Hier in Amsterdam zijn wel tweedehands winkeltjes waar je nog wel eens feestjurken kan kopen - omdat die vaak maar 1 keer gebuikt worden. Alleen heb je dan nauwelijks keuze, er moet toevallig net iets zijn wat je mooi vindt en wat dan ook nog past.

Op markten hier kan je ook soms best mooie kleren kopen, nieuw - en goedkoop.

Maar als je eerst voor 15 euro moet reizen gaat dat je ook niet echt helpen...

Toegevoegd na 3 dagen:
Hier staan er nog wat tussen onder de 25 euro: http://www.uwantisell.nl/kleding/sexy-party-jurkjes/
http://www.uwantisell.nl/kleding/chique-trendy-jurkjes/
Ik ken deze webshop verder niet, dus er niets over zeggen. Maar ze hebben in elk geval een klantenservice, retourmogelijkheid en privacy policy.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik liep gisteren bij onze Kringloop en die hadden een kerst sale met allemaal feestjurken ... misschien die bij jou in de buurt ook?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Galajurken onder de 25 euro (op dit moment maar 7 stuks):
http://www.jurkjes.nl/products/ALL/ALL/galajurken/1/0-25.html