Waarom kan je een Belgische C&A kadokaart niet in Nederland gebruiken en vice versa ?

C&A zegt "om technische redenen" en doet daarmee de zaak af. Maar hoezo technische redenen ? Dit is een software probleempje ?! Of gelooft C&A niet in een verenigd Europa ?

Toegevoegd na 16 uur:
En waarom kunnen andere winkels het wel ? DeSlegte bijvoorbeeld heeft er volstrekt geen moeite mee.

Weet jij het antwoord?

/2500

Technische redenen betekenen vaak dat het meer geld kost dan normaal om een transactie te verwerken. Te veel kans dat er iets misgaat, enz bla... Centenkwestie dus. Klinkt als onzin in een economie die zo prat is op vrije verkeer van goederen en kapitaal... :(

Ik vermoed dat de centrale kassa van C & A van België en Nederland gescheiden werken. Willen ze deze valuta dan verwerken dan is het buitenlands geld verkeer en komen er veel extra kosten overheen. Weg verdienste.!!

Het zal lastig afterekenen zijn tussen NL en B. Bovendien zit je met de BTW. Feitelijk leveren ze goederen over de grens en daar moet je weer aangifte van doen. Tenminste, dat kan ik me voorstellen. Of deze mogelijkheid is gewoon niet in hun programma opgenomen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100