Waar verkopen ze deze schoenen? (Foto)

Vorige week had ik deze schoenen besteld, maar toen ze aankwamen, waren ze niet in de goede maat. Toen ik ze had terug gestuurt en ze opnieuw wilde bestellen (wel in de goede maat) waren ze er niet in mijn maat :(. Ik heb maat 40, maar de schoenen vallen klein uit dus heb ik maat 41 nodig. Ik wil ze het liefst gewoon in een winkel kopen, maar als dat niet kan wil ik ze best bestellen, als je ze maar terug kan sturen als ze niet in de goede maat zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Powergen
11 jaar geleden
Waar heb je ze dan bestelt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Brandos.... Volgens mij .nl maar kan ook .com zijn ofzo... Ze komen uit Zweden.

Het beste antwoord

Dit is het merk en artikelnummer Nike 432164-023 Doubleteam grijs.

Gevonden op bijgaande webshop in bron 1, maar ook alleen in maat 40.

Op de website in bron 2 zijn deze schoenen te bestellen in de maten 7,5 t/m 10

In bron 3 de Engelse en Amerikaanse schoenmaten met de Europese schoenmaten.

Misschien kun je deze schoenen ook wel gewoon in een sportwinkel kopen. Je hebt nu het nummer en modelnaam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super bedankt! Op de website van de laatste bron hadden ze ze in mijn maar en ik ga ze bestellen! Dankje dankje dankje!!! :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
DANKJEWEL!!!