Hoe kan je in deze herfst/winter, modern en trendy eruit zien qua kleding en accessoires? Zonder veel geld uit te geven, geen kringloopwinkel.

Het moet modern zijn, wel meerdere jaren mee kunnen gaan, qua stijl(casual, en niet te netjes).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.4K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik koop allemaal leuke dingen bij lakeside M&S dat soort winkels.
Mijn lijstje bedraagt inmiddels: 1 lange broek grijs blauw
1 lange witte broek
1 hemdje met frutsels
1 riem, die je op 2 manieren kan dragen (2 kleuren)
1 Truitje groen
2 bh's (Sapph)
1 pyjama
1 Sjaal
1 Overhemd voor mijn vriend
1 hemd voor mijn vriend Kosten totaal: €95,- Ik snuffel graag aanbiedingen af ;-)
Vroeger wilde ik merkkleding, nu maak ik er een sport van, leuke goedkope dingen te vinden. (behalve dan mijn Nikes en Salomon sportschoenen dan)

Het beste antwoord

Meld je online aan voor nieuwsbrieven van H&M, Wehkamp, welke winkels je maar wilt en leuk vind. Je word dan op de hoogte gesteld wanneer er bepaalde acties zijn zoals 50 % kortingsacties. Zo kocht ik onlangs schoenen voor volgende zomer die afgeprijsd waren van 39,95 naar 6,67. Daarnaast kun je naar kortingscodes zoeken op internet. Bij Takko Fashion kun je je aanmelden als VIP member, je word dan op de hoogte gehouden van de nieuwste modetrends. Als VIP-klant krijg je oa exclusieve kortingsacties, verjaardags verrassingen en prijsvragen. Bristol heeft vaak ook leuke aanbiedingen evenals C&A. Voor de basics kun je vaak bij de Zeeman of Wibra slagen. Ook bij de Action hebben ze vaak leuke aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kijk eens bij Takko, daar hebben ze hele leuke kleding voor een mooi prijsje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou ga naar primark dat is enlen grote kledingwinkel met veel winer en herfst kleren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
afhankelijk van waar je woont en waar je online eventueel kunt bestellen, is www.henk.nl een goedkope kledingzaak. Niet zo accessoire gevoelig maar doorgaans hebben ze leuke dingen voor weinig geld. De nieuwkomer Primark scoort erg goed en ook hoog voor wat betreft prijs en accessoires. Vooralsnog zitten zij alleen in Zaandam, Hoofddorp en Rotterdam. Bonprix.nl is ook goedkoop en gaat aardig met de tijd mee. Bij http://www.yaiyai.nl/ kan je vaak erg leuke, goedkope vintage kleding kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goeie tips elise! +
Waarschijnlijk een beetje een doodgooi-er maar in de uitverkoop en bv Dolle Dwaze Dagen van de Bijenkorf, de VIP avonden bij V&D en op internet (bv Zalando) kan je leuke,trendy (evt merk) en duurzame kleding kopen voor minder geld. Als je geen tijd of geen zin heb om te shoppen heeft V&D in elk geval een hele fijne online service waar je ook je korting op krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zalando is nou niet bepaald goedkoop. Ze hebben wel leuke dingen.
Je zegt drie dingen: het moet modern en trendy zijn, meerdere jaren meegaan en niet te veel kosten. Dat maakt het een onmogelijke opdracht, omdat de trend ieder jaar verandert. Als je de trend wil volgen zul je dus ieder jaar je garderobe moeten vernieuwen. Ook wil je niet veel geld uitgeven. De nieuwe collectie is het mooist, hipst enz. dus die is duurder dan de restjes van het vorige seizoen. Ook is duurzame (kwalitatief goede) kleding duurder. Opnieuw een tegenstelling.

Voor wat betreft winkels zijn al de nodige tips gegeven en daar kun je misschien slagen. Als je echt én trendy én duurzaam én goedkoop wil zijn dan denk ik dat je het beste een naaicursus kunt gaan volgen. Veel kleding is vrij eenvoudig te maken. Koop goede stoffen en er zijn tijdschriften waar de nieuwste trends in staan, ook voorzien van tips en trucs bij het maken van je kleding. Als je handig bent kun je zelfs je zelfgemaakte kleding na een jaar aanpassen met wat accessoires hier of daar.

Als je niet zelf kleding wil gaan maken dan zul je een keuze moeten maken om goedkoper te kopen (en dan dus iets minder trendy en duurzaam) of toch trendy en duurzaam (maar dan wat duurder).

Succes in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Precies!! Vanaf dat de goedkope rotzooi als H&M (eind jaren '80 in de big bubble) kwam naaide en breide nog zoveel mensen zelf. Waren er nog stoffen- en fournituren- en wol winkels. Ik las altijd de goeie modebladen. Als ik ze niet kon betalen ging ik ze in de kiosk inkijken. Oudere kleding werd vermaakt enz.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee, mooie tip, maar waar ik woon zijn de zelfmaakwinkels weg, of van die stoffen waar mijn oma voor zou schamen....