Hoe komt het dat JEANS nooit verveeld en altijd in de mode is?

Blijf het een heerlijk kledingstuk vinden, ik draag het liefst dagelijks een lekkere (skinny) jeans!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Al ruim veertig jaar draag ik jeans, een heerlijk kledingstuk! Het is heel fijn dat de jeans niet zo "besmettelijk" is, het geeft niet als hij een beetje vuil is. Ik vind het heel leuk dat er zoveel verschillende modellen zijn en de speciale wassingen vind ik ook heel fascinerend! Geen jeans is hetzelfde, maar wat ik, en vele met mij, het meest geweldige vind is, dat een jeans, door hem te dragen, alleen maar mooier wordt en daarom verveelt een jeans ook nooit!

Ik denk omdat het materiaal nou eenmaal goed is voor een broek en het bij veel mensen lekker zit. Het is niet zo dat de spijkerbroek al jaaaaren hetzelfde is. Vroeger had je hoge broeken, dan is de pijp weer wijder, dan is het weer in om je broek voor een kwart om te vouwen en nu weer de skinny's. Dat is denk ik het mooie van jeans. Ze blijven vernieuwen en gaan daarom nooit vervelen :)

Omdat iedereen het heerlijk vindt om het of altijd of regelmatig te dragen. Dus onmisbaar lijkt te zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100