Hoe komt het dat JEANS nooit verveeld en altijd in de mode is?

Blijf het een heerlijk kledingstuk vinden, ik draag het liefst dagelijks een lekkere (skinny) jeans!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Het beste antwoord

Al ruim veertig jaar draag ik jeans, een heerlijk kledingstuk! Het is heel fijn dat de jeans niet zo "besmettelijk" is, het geeft niet als hij een beetje vuil is.
Ik vind het heel leuk dat er zoveel verschillende modellen zijn en de speciale wassingen vind ik ook heel fascinerend!
Geen jeans is hetzelfde, maar wat ik, en vele met mij, het meest geweldige vind is, dat een jeans, door hem te dragen, alleen maar mooier wordt en daarom verveelt een jeans ook nooit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik denk omdat het materiaal nou eenmaal goed is voor een broek en het bij veel mensen lekker zit. Het is niet zo dat de spijkerbroek al jaaaaren hetzelfde is. Vroeger had je hoge broeken, dan is de pijp weer wijder, dan is het weer in om je broek voor een kwart om te vouwen en nu weer de skinny's. Dat is denk ik het mooie van jeans. Ze blijven vernieuwen en gaan daarom nooit vervelen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is de basis van je kleding en je kan het in verschillende modellen en kleuren kopen. Lage taille, of juist hoog, driekwart, skinny, baggy, denim, bleached, washed etc. Of een spijkerbroek met van die scheuren erin.
Je kan het ook heel goed combineren. Bijna alles kan er wel bij.

Hoe het precies komt weet ik niet. Het is denk ik gewoon de meerderheid de het fijn vind om jeans te dragen.

Mijn favo is de donkerblauwe strakke jeans. En dan met zwarte laarzen met hoge hak eronder. (maar dat vroeg je niet);)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik ook lang gedacht maar nu ik thuis zat en geen nette kleren meer hoefde aan te doen en dus idd elke dag in jeans liep gingen ze me toch vervelen en trok ik voor de lol maar eens een net rokje aan zodat ik geen jeans aanhoefde...

Toegevoegd na 37 seconden:
Maar het is en blijft een prettig kledingstuk en ja meestal in de mode maar dat is denk ik omdat het best makkelijk te combineren is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeans passen in principe overal bij qua kleur. Je kan er alle kleuren op dragen, ik denk ook dat dát hetgeen is waarom dat ze jeans zullen blijven maken. Ook is de kwaliteit van jeans erg goed, het is erg stevig (duurzaam dus). De verschillende modellen die ermee gemaakt kunnen spelen natuurlijk ook mee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe het komt dat het nooit verveelt weet ik niet, maar dát het (ons) nooit verveelt is een feit. Mijn man en ik zijn dol op spijkergoed. Wij hebben ook spijkerblouses en jacks. Ik heb ook 'n spijkerjurk, rokjes en zelfs een 3-kwart jas (maar die vind ik niet zo leuk staan).
Een spijkerbroek zit lekker, kan je overal bij aan en is er ook in andere kleuren dan blauw.
14 jaar geleden
Het is en blijft een stoer kledingstuk ,sterk en onverwoestbaar de modellen veranderen wel van jeans ,dat zou wel vervelen ,geukkig gaat dat met de tijd mee. Ik blijf het ook heerljk vinden om te dragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat iedereen het heerlijk vindt om het of altijd of regelmatig te dragen. Dus onmisbaar lijkt te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen kan een Jeans dragen,het is niet leeftijd gebonden.Bij iedere gelegenheid kun je er in Jeans leuk,sportief en verzorgd uitzien.
Zelf draag ik het bijna dagelijks..ik kan er mee gaan winkelen...fietsen...tuinieren...feesten...en wat al niet meer....heerlijk!
De modellen van Jeans zijn eindeloos..ik heb er nog een met wijde pijpen met franjers eraan...eentje met aan de achterkant boven de zoom..veters...
Het verveelt echt nooit..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De stof van jeans raakt niet snel uit de mode, maar wel de modellen waarin ze gemaakt zijn.

Jeans met flappen over de knieen (eind jaren 90 nogal in), verder zijn nu de skinny jeans erg in (ik hoop niet te lang ;))

Baggy jeans worden nu ook veel gebruikt, dit was half jaren 90 vooral in bij "Alto's", daarna was het vooral bekend in de rap cultuur en nu is het nogal mainstream met net gevolg van ondergoed dat er bovenuit steekt.

Jeans is dus net als leer, ze gaan beide niet snel uit de mode doordat ontwerpers ermee aan de slag blijven gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeans wordt steeds aangepast aan de mode, waardoor het niet stom is om een spijkerbroek te dragen, terwijl andere kledingstukken dat niet hebben.