Werkt een Eye Roller op korte termijn of kun je het beste dagen achter elkaar rollen?

Als je de 40 bereikt gaan sommige meer aan het uiterlijk doen, een Hydra Energetic Eye Roller kun je toch gewoon alleen in het weekend gebruiken, of kun je het beste de heleweek door rollen, om de wallen in het weekend weg te werken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Je moet er ten eerste van uit gaan dat de ene persoon meer wallen ontwikkelt dan de andere persoon. Voor de reclames voor dit soort oplossingen gebruiken ze altijd een persoon die geen wallen heeft. Laat je dus niet gek maken door die reclames. Goed slapen is gezonder en heeft meer effect dan zo'n eye roller. Je kunt idd aambeienzalf gebruiken. Dat trekt de huid bij elkaar en daardoor verminderen je wallen. Als je echter heel erge wallen hebt, dan zal het effect minder bevredigend zijn dan wanneer je wallen niet zo heftig zijn. Het werkt overigens ook maar tijdelijk, een paar uur.
Maar, nogmaals: laat je niet gek maken door reclames! en veel sterkte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aambeienzalf werkt heel snel en heel goed en veel goedkoperder...