Waar in België kan ik een trucker cap kopen?

Ik zie veel mensen met onderstaand model van pet met allerlei soorten kleuren en opschriften maar waar kan ik deze kopen in België?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Langs de wegrestaurants waar de grotere truckstops zijn.
Deze hebben vaak wel een shop voor allerlei randartikelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar online kan natuurlijk ook.
http://www.belsportshop.com/products/Casquette-Half-Mesh-Trucker-Pet.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij kortrijk (mouscron) zit een truckers restaurant waar ze deze verkopen. Het is de laatste of 1a laatste afslag op de E17 richting Frankrijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat daar waar de quick ook zit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat durf ik niet te zeggen. De grens over 3e of 4e afslag eraf zit wel een quick bij het centre commercial. Weet niet of je die bedoeld.