In welke winkel kan ik corrigerend heeren hemde koopen niet via internet ?

p.s weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen

Toegevoegd na 40 seconden:
heren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
6.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En WAT moet dat dan corrigeren? http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/mode-accessoires/bestaat-corrigerend-mannenondergoed.199166

Het beste antwoord

Beste,

Je wilt niet via internet kopen, maar ik weet dat er een online winkel is http://www.corrigerendondergoedvoormannen.nl/ waar je perfect corrigerende hemden en onderbroeken kan kopen voor mannen. Je kan, als je niet tevreden bent, het gemakkelijk terugsturen.

Daarnaast heeft deze corrigerende ondergoed vele voordelen:
Het geeft een strakkere look,
Verbetert houding,
Controleert de lichaamstemperatuur enzovoorts.

Daarnaast vind ik dat het er nog goed uit ziet ook! Het is voor een vrouw leuk om naar te kijken :)

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat soort dingen zul je denk ik wel bij een h&m hebben. Je kunt het altijd vragen. Ik zou verder niet weten in wat voor winkels je dat kunt kopen, ik denk dat je daarvoor toch wel naar specialisten moet, en anders toch via internet. Ik heb hier wel iets op marktplaats gevonden maar die keus is natuurlijk aan jou.

http://kopen.marktplaats.nl/kleding-heren/ondergoed/type-kledingstuk-hemd/c1675.html?aw%5B106%5D%5B0%5D=707
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Corrigerende hemden kun je tegenwoordig in heel veel winkels kopen: Hema, Bijenkorf, enz. Zelfs bij de Action verkopen ze ze. Er zit natuurlijk wel verschil in kwaliteit. Zo heb je hemdjes, die omhoog schuiven, zit voor geen meter. Of die na een paar keer wassen geen effect meer hebben. Een goed merk vind ik Trinny en Susannah. Dit ondergoed verkopen ze bij de Shoeby-winkels, alhoewel ik geloof dat je het op internet bestelt, www.shoeby.nl en dan ophaalt in de winkel. Zelf heb ik een hemd van dit merk gekocht op internet: www.corrigerend-ondergoed.net/hemdjesenshirts en dan het Tummy Tucker Vest. Had het de volgende dag al in huis en zit super. Ook een aanrader is de All-in one body smoother, is eigenlijk een onderjurkje, maar gebruik ik ook als hemd (moet wel wat overheen gedragen worden). Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Oeps, zie net dat je 'heren' hebt toegevoegd! Dat hebben ze volgens mij niet van Trinny en Susannah. Ik heb Carlo (van Irene) op televisie weleens met iets aan zien zitten, dat was volgens mij van het merk Shapewear, maar of dat ook in winkels te verkrijgen is weet ik niet.