Ik wil voor het eerst mijn haar verven. Wat zijn dingen waar je op moet letten bij kopen en indoen. Want ik probeerde al eens en toen mislukte het.

Er bleef niets van de verf in mijn haar zitten.

;)

Toegevoegd na 4 uur:
Ik heb lang haar, het was ooit donkerblond maar je kan intussen gerust zeggen bruin. Ik wil het pikzwart maken, lekkere Metal look :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is dus niet de eerste keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij lang haar heb je waarschijnlijk 2 verpakkingen nodig.

Het beste antwoord

Kijken of je de goede kleur hebt. En ik zou starten met een kleurspoeling, geen verf. Valt het tegen dan ben je er met twee maande weer vanaf.

Thuis: eerst de gebruiksaanwijzing goed lezen en dan pas aan de slag.

Leg een grote handdoek over je kleding of trek een oude bloes aan als je aan de gang gaat, om verf op je kleding te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je moet eerst goed je haar wassen en dan handdoek droog vrijven dan de haarverf in je haar doen goed verdelen en laten intrekken. niet langer dan op de verpakking staat. dan goed uitspoelen en nog even de tube met spul erin om je haar te beschermen en te behandelen. zorgt ook voor minder klitten. dan uitspoelen en klaar is je haar. lees goed de verpakking voor je begint. let erop dat als je licht haar hebt de verf er heel fel uit kan komen en als je al donker haar hebt de kleur anders kan zijn dan je op het pakje ziet. succes met verven . nabehandeling : koop een goede shampoo voor geverfd haar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist niet wassen, kan je heel veel pijn en jeuk op je hoofd krijgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je haar niet goed schoon is pakt de verf niet goed!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naast shampoo, nog andere producten gebruikt zoals gel of mousse of iets dergelijks, dan moet je je haar wel wassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij verf NIET wassen bij kleur spoeling kan wel
Persoonlijk zou ik het bij een kapper doen, gewoon om gelijk een goed advies te krijgen over de kleur en de nabehandeling.

Als je besluit om het "thuis" te doen vraag dan of iemand het voor je wilt doen, ze zien het beter dus ook waar er nog wat moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet wat je wil !verf je om grijze haren ?neem een kleur lichter dan je eigen kleur,wil je wat meer glans en warmte ,neem een goud ,koper tint in je eigen kleur ,wil je een tint lichter pas op dan wordt het snel roder dan je verwacht ,bij donker kleuren snel wat matter ,en bezint eergij begint donker gekleurd Haar kan NIET lichter geverf Oja hebje fijn haar dat pakt het sneller feller en donkerder ,dus op die evt dunne haartjes rond je haar grens doe die dan het laatst. En neem een oude hand doek succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb lang haar, het was ooit donkerblond maar je kan intussen gerust zeggen bruin. Ik wil het pikzwart maken. Dus moet ik oppassen dat het mat eruit ziet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij pik zwart maakt het niet veel uit