Mag je andere oorbellen die ook van chirurg staal zijn erin doen binnen die 6 weken dat je moet wachten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Als ze net zo dik zijn kan het wel.
Vaak zijn de oorbellen die erin geschoten zijn dikker dan normale, zodat je gaatjes ietsje groter worden en je gemakkelijk andere oorbellen erin kunt doen.
Verder moet je ze natuurlijk net zo behandelen als de eerste, met sterilon en zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alles mag, maar beter is om het niet te doen. Het gaatje is aan het genezen en er vormt zich huid in het gaatje. Dat is in ongeveer 6 weken af gerond. Als je tussentijds verwisseld is er kans dat je het wondje weer opent zodat het weer opnieuw moet gaan genezen. Dat kan extra lidteken weefsel geven. Niet na behandelen met sterilon. Sterilon is alleen voor ontsmetting voor het prikken en evt ontsmetten van andere oorstekers. Gebruik byoticare. Dat droogt de huid niet uit en helpt de natuurlijke weerstand van de huid terug te brengen die door sterilon is verdwenen.