Ik zoek met spoed een patroon voor een spijkerbroek maat 134/140 voor een mager meisje.

Toegevoegd na 28 minuten:
Na de reactie van Suniram hier een toevoeging:
Hoe en waar kan ik een patroon vinden wanneer ik dat zoek?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en wat is de vraag, waarvan het antwoord voor ons kennisvermeerderend zou zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slim hersteld:)

Het beste antwoord

Vraag bij een naaimachinewinkel,deze verkopen ook stoffen en fornituren enz enz...ook verkopen ze kant en klare patronen...deze kun je zelf aan passen naar de lichaamsbouw van het meisje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In de Knippie misschien?
Maar waarom niet kant en klaar gekocht, het is overal volop opruiming met dikke kortingen, zodat het nauwelijks loont om zelf te gaan zitten mutsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen mij kinderen klein waren hadden ze ook geen kontjes die in verhouding waren met de lengte van de broeken. De broeken van Bram's Paris zaten echter altijd goed. Deze waren toen ook niet heel erg prijzig.

Nog een tip: Is de tailleband van een broek te wijd, maak dan in allebei de zijnaden van de band van de broek een opening en rijg daar elastiek van ca. 2 cm. breed door en zet dat vast aan de band.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in de knippie,burda en andere modebladen en ik zou ook bij de bibliotheek kijken