Welke jeans merk is dit? ik zie hem vaak en vind ze best mooi maar kan ze nergens vinden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Amadea
11 jaar geleden
Klopt die afbeelding wel? Er is alleen een getekend zakje te zien!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dit zie je op veel kontzakken van spijkerbroeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en ik kon er geen foto van vinden, vandaar wil ik weten welk merk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat snap ik,maar zie je dit 'merk' op een kontzak?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar zie je hem dan zo vaak? Lijkt me dat je er dan ook wel achter kan komen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is lastig om aan de hand van een tekening (schets) te bepalen welke broek dat zou zijn. Tegenwoordig is het merken pakket gigantisch! Geen betere foto's van de kontzak?

Antwoorden (1)

Meerdere jeans hebben dit patroon op de kontzak. Ik heb laatst een nieuwe G-star broek gekocht met een soortgelijk patroon maar zie het bij meerdere merken hoor.