waarom heeft een bokkenpoot twee kanten ?

Een bokkepoot (een ding om je nagelriemen mee terug te duwen) heeft twee kanten 1 rubbere en de andere kant is scherp ? maar waarvoor zijn er 2 kanten ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
3.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bokkenpoot kan verwijzen naar:
bokkenpoot (kwast)
bokkenpoot (mast)
bokkenpootje (koekje).....

Antwoorden (2)

Het rubberen deel is bedoeld om je nagelriemen terug te duwen, het scherpe plastic gedeelte is om onder je nagels vuil weg te halen, bijv na het vijlen van je nagels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ook om je dode velletjes weg te halen bij je nagelriem, wel zachtjes doen anders beschadigd je nagel

Toegevoegd na 1 minuut:
en vergeet niet je nagels na je behandeling te verwennen en masseren met een lekkere nagelriem olie suc6