Waar (op internet of winkel) kan je van die casual street petjes vinden met op de voorkant zo'n ijzerlogotje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Amadea
11 jaar geleden
Wat bedoel je met 'ijzerlogotje'? Kan je er een afbeelding van plaatsen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat er bv eem logo op de voorkant van het petjes is geborduurd, maar dan is het niet geborduurd maar is het van ijzer. net als van nike petjes waar het nike logotje van ijzer zit maar dan niet aan de zijkant maar op de voorkant. en dus geen nike petje:p

Antwoorden (1)

Dat is lastig te vinden, want je krijgt vrijwel alleen Nike petjes die jij dus niet wilt. Maar uiteindelijk heb ik er een bij Bever getraceerd, van Oakley: http://www.bever.nl/index.cfm/product/oakley-pet-metal-gas-can/fuseaction/products.detail/code/3441D10006/id_colour/2218/group/538/level/3
Amadea