Waar kun je goedkoop trouwjurken kopen (tot 250 euro), zonder afspraak?

Ik heb al veel gezocht op google maar het meest handig is om via-via aan adresjes te komen. Wie heeft tips?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik bedoel een winkel waar je ook kan passen, dus geen webwinkel :-)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iets in china bestesllen
http://nl.made-in-china.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik bedoel gewoon een winkel waar je ook kan passen en zien hoe het staat :-)
Amadea
11 jaar geleden
Dan moet je naar een kringloopwinkel of andere zaak waar ze tweedehandskleding verkopen.
Amadea
11 jaar geleden
Of ook mogelijk is als jij iemand kent die zelf kleding naait, dan kan je jouw droomjurk uitzoeken en die persoon vragen 'm voor jou na te maken. Dat lukt vast wel voor maximaal 250 euro.

Antwoorden (3)

ik denk dat je goeie kans maakt op marktplaats ?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik zag je bijvoegsel net te laat maar volgens mij blijft marktplaats een goeie bron
11 jaar geleden
www.mariages.nl in Hoogeven, daar hebben ze nu opruiming en bruidsjurken van 250 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.jennyjoseph.com/nl/Brudekjoler
Hier kan je je bruidsjurk online kopen en dat is nog goedkoper.
Dan kan je hem bij een kleermaker passend maken, misschien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even te enthousiast geweest dit wil je niet, sorry
In plaats van te zoeken plaats zelf advertenties met je wensen (deze vraag). Er zullen vastwel mensen met een klein winkeltje of atelier op reageren.
Wellicht hebben ze al voorbeelden van eigen werk im de winkel en kunnen ze een unieke jurk naar jouw wens maken.
De prijs bepaal je zelf door je ontwerp en stofkeuze.
Veel succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Op bijv. Speurders of Marktplaats.