Waar kan je strakke (heren)shirts kopen?

Ik ben niet zo heel erg dik, en de meeste shirts vind ik bij mij te wijd. Dan heb ik bij mijn rug altijd zo'n megaplooi, en dat vind ik lelijk. Dus ik ben altijd op zoek naar strakke shirts (Vooral bij mijn taille lekker strak, en het liefst ook bij de armen). Hoe herken ik strakke shirts, en welke winkel verkoopt (vooral) strakke shirts?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

De hema heeft strakke t-shirts ( de voorverpakte van 5 euro) die heten 'slim fit' , dat betekend : aansluitende pasvorm. Regular fit is een normale pasvorm ( waarschijnlijk bij jou dus met plooien) In de meeste winkels wordt een strakke pasvorm aangeduid met slim fit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij de hema hebben ze dat. Je kan ze daar rekbaar verkrijgen ook. Je kan mss ook eens rondsnuffelen op het internet. Maar kijk dan wel of dit een veilige site is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Bristol weet ik dat ze getailleerde herenshirts verkopen.
Amadea
11 jaar geleden
Bij V&D verkopen ze strakke heren shirts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de WE is allemaal getailleerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop een damesshirt, die zijn kleiner en meer getailleerd. Wel eerst passen in de winkel en beter ook geen vrouwelijke print. Tenzij je dat cool vindt.
Een vriend van mijn broer koopt ook altijd neutrale damesshirts en dat staat hartstikke cool. Niet te zien dat t voor een vrouw is...