War krijg ik in Nederland of Duitsand Playboyschoenen vandan'?

k b af n toe al op marktplaats gekeken. maar e zat niks in me maat (42 of soms 43) tussen.
Ik had gehord dat er sneakers een tijdje op large.nl verkrijgbaar geweest zin mr u blijkbaar ook niet meer.
k wil niks ut USA bestellen omdat het mij niet 100% vertrouwbaar lijkt enzo.

Maakt niks uit of damesschoenen of slippers of sneakers (ook voor heren)
gwn leuke schoentjes met Bunny er op.

Ik heb alles van playboy alleen schoentjes wil ik nog

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Kijk terug op marktplaats en stuur degene met de "verkeerde maten" een e-mailtje. Vraag dan waar ze deze schoenen gekocht hebben, om zo achter een adres te komen. Ook kun je large.nl een e-mail sturen met dezelfde vraag, of dat ze misschien weten waar je ze kunt kopen. Succes.